Minőségpolitika

Cégünk legfőbb célja, hogy az ipari- és kommunális létesítmények építőipari generál kivitelezése kapcsán létrejövő szolgáltatásainkkal Megbízóink elégedettek legyenek, munkánk partnereink igényeinek minél jobban megfeleljen. Minden dolgozónk arra törekszik, hogy meglévő Megbízóink a szolgáltatásainkkal oly mértékben legyenek megelégedve, hogy cégünket nyugodt szívvel ajánlják más cégeknek. Partnereinkkel hosszú távú, korrekt kapcsolattartásra törekszünk.

A rendelkezésre álló erőforrásokat igyekszünk a lehető leghatékonyabb módon kihasználni. Munkatársaink részére lehetőséget biztosítunk arra, hogy hozzátegyék minőségjavító véleményüket, alkotó készségüket szolgáltatásaink nyújtásához. Társaságunk működését folyamatosan fejlesztjük. Dolgozóink rendszeres szakmai és szervezeti képzésben részesülnek.

Szolgáltatásaink minőségét a szükséges erőforrások megfelelő időben történő biztosításával, a megrendelői igények rugalmas kezelésével, a munkavégzés több ponton, folyamatában történő ellenőrzésével, a megrendelői észrevételek, panaszok tapasztalatainak a munkafolyamatokban való visszacsatolásával, valamint a minőségirányítási rendszer előírásainak betartásával biztosítjuk.

Tevékenységeink megtervezésénél legfontosabb a piac lehető legpontosabb ismerete. Ismernünk kell vevőkörünk minőség- és árérzékenységét is. A piaci szereplőkkel napi szintű kapcsolatot tartunk fenn. A meglévő stabil és lehetőség szerint bővülő megbízói kapcsolataink érdekében a piaci igényekhez igazodó rugalmas árpolitikát folytatunk. Mindig biztosítjuk a kért szállítási határidő, minőség és műszaki tartalom pontos betartását.

Beszállítóink/alvállalkozóink kiválasztását körültekintően végezzük. Tevékenységüket rendszeresen értékeljük. Az általunk elvárt minőségi- és műszaki követelményeket teljesíteni képes alvállalkozókkal/beszállítókkal szoros együttműködési kapcsolatot alakítunk ki. Ezen partnereinknél rendszeresen személyes látogatást teszünk, melynek során erősíteni tudjuk az elvárt minőség állandóságát és együttműködésünk hosszú távúságát.

Biztosítjuk, hogy Minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják és betartsák. Ugyanakkor törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra.

Szolgáltatásaink megfelelő minőségét az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti minőség-irányítási rendszerünk és folyamataink rendszeres értékelésével, ellenőrzésével és fejlesztésével is garantáljuk.